بنام خدا 
بیوگرافی رسول آلفا 
من از ۱۳ سالگی علاقه ای شدیدی به سمت رسانه داشتم البته چیزی در دسترسم نبود بعدا با در دسترس بودن سیستم و گوشی تونستم مهارت های را یا بگیریم 
اولین چیزی ک باعث شد به سمت برنامه نویسی برم این بود توسط شخصی لمر با استفاده از تورجان هک شدم و تمامی اطلاعاتی ک داشتم از بین رفت 
از روز بعد در تلاش بودم تا برنامه اماده کنم که بتونه طرفو هک کنه پس از یک سال کار کردن روز و شب بدون خواب تونستم رات اماده کنم با( استفاده از کالی لینوکس )که جواب بده روز به روز قویتر میشدم اما با استفاده از این مهارت روی کسی تست نمیکردم روی خودم تست میکردم در کل ۳ سال بعد در سن ۱۸ سالگی ۸۵ درصد از زبان php , c  همراه با زبان های اولیه مثل html , css , java رو یادگرفتم با زبان   از سال ۹۹ بصورت جدی طراحی سایت رو ادامه دادم الان همه چیزایی ک برام مهم بودن رو دارم و در تلاشم بیشتر از قبل خودمو نشون بدم 
شروع ۱۳۹۵